დღე პირველი ვისწავე და გავეცანი თუ როგორ გამოვიყენოტ ახალი ტექნოლოგიები ინგლისური ენის სწავლებაში დაპროექტების სწავლება.
დღე მეორე ვისწავლე თუ როგორ შეიძლება ბროშურის შექმნა დაყოფა სურათის ჩასმა ბროშურაში. ვიმსჯელეთ და განვიხილეთ ჯგუფის პროექტები.
დღე მესამე ვისწავლე სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება ნაწილობრივ. გ
ამიჭირდა ბროშურის ცხრილის სწორად გაკეთება.
დღე მეოთხე დღეს გავიგე თუ როგორ შევქმნატ ახალი ბროშურა სასწავლო გეგმიდან
ოგორ ვესწავლოთ მეთოდები და ინსტრუმენტები
დღე მეხუთე . გავიხსენეთ კიხვებით გუშინდელი დღე და დავალებად მოგვეცა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შესრულლლლება. შევავსოთ ბოლომდე მასწავლებლის გეგმის შაბლონი და უნდა შევიტანო ცვლილებები ბროშურაში რადგან უფრო გავერკვიე
შექმნაში.
დღე მეექვსე--განვიხილეთ მასწ. და მოსწ, შეფასების რუბრიკები, გავუზიარეთ ერთმანეთს შთაბეჭდილებები. ვისწავლეთ ვიდეოს ჩასმა სურათებზე.ასეე როგორ მო ვძებნ ოტ სურათები და ჩავსვათ ბროშურაში.
ყველა მასწავლებელმა გავაკეთეთ ჩვენს მიერ განხორციელებული პროექტის პრეზენტაცია.მივეცით ერთმანეთს შენიშვნები და რჩევები.ტრეინინგმა ჩაიარა მშვიდ და მეგობრულ ატმოსფეროში.
"პროექტების სწავლება" ამ შემთხვევაში არასწორია. სწორია "პროექტებით სწავლება" ან "პროექტზე დაფუძნებული სწავლება" უფრ მარტივად კი "სწავლა კეთებით"
ReplyDeleteრეფლექსიაში ყურადღება გაამახვილე სიძნელეებზეც.